Prekių pristatymas

Prekes pažymėtas žalia etikete "0€" pristatome nemokamai

Siuntos pristatymas į Kuršių Neriją visada yra papildomai apmokestinamas 53 € su PVM.
Dėl akumuliacinių talpų pristatymo į mažesnius miestus ar gyvenvietes reikia tartis atskirai. Medienos granulių pristatymas yra mokamas, nepriklausomai nuo perkamo kiekio
(įvertinama atskirai).

1. Prekės Pirkėjui yra pristatomos per siuntų tarnybą arba mūsų pačių įmonės transportu. Prekės pristatomos iki adreso, kuris gavėjo yra nurodytas užsakyme. Jeigu adresas yra keičiamas jau po to, kai krovinys yra išsiųstas, už prekių pristatymą kitu adresu apmoka Pirkėjas - netgi tuo atveju, kai Pirkėjui priklauso nemokamas pristatymas. Tokiu atveju yra išrašoma atskira sąskaita-faktūra ir nusiunčiama Pirkėjui jo elektroninio pašto adresu. Sąskaitą-faktūrą Pirkėjas privalo apmokėti per 3 d.d. Sąskaitos faktūros originalas nėra siunčiamas. Krovinio įnešimu į butą, namą ar kitą laikymo ar sandėliavimo vietą turi pasirūpinti pats Pirkėjas.

2. Prekės išsiunčiamos tą pačią arba sekančią darbo dieną, priklausomai nuo užsakymo gavimo valandos. Pristatomos per 1-3 d.d. bet dažniausiai jau sekančią dieną iki 17:00 val. Kadangi prekes dažniausiai pristatome per kurjerių tarnybas tai mes negalime 100 proc. garantuoti pristatymo datos, kadangi negalime kontroliuoti jų darbo. Pristatymo terminą įvardinome remdamiesi darbo su vežėjais patirtimi. Įprastai švenčių dienomis pristatymo terminas gali padidėti iki 5-10 d.d.

3. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su siunta pristačiusios įmonės atstovu patikrinti pristatytos siuntos būklę (pakuotę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą).

3.1. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, tačiau nenustačius prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimo(ų), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti siunta pristačiusios įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime.

3.2. Nustačius prekių kiekio ir/ar kokybės ir/ar asortimento neatitikimą(us) ar pažeidimus Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju siunta pristačiusios įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame pažymi rastus pažeidimus.

3.3. Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius siunta pristačiusios įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime bei pažymėjus apie siuntos pakuotės pažeidimą, laikoma, kad prekės pristatytos pažeistoje siuntos pakuotėje, tačiau prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.

3.4. Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius siunta pristačiusios įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos. Vėliau pretenzijos nebebus priimamos, išskyrus tuos atvejus, kai yra užslėpti gamykliniai defektai.

Prekių pristatymas į paštomatus

Kartais prekes priimti namuose ne visada patogu dėl to savo klientams suteikiame galimybę jas atsiimti "DPD" paštomatuose (kai už prekes yra atsiskaitoma iš anksto.

Svarbu! Neatsiėmus prekių iš paštomato, visos pristatymo ir grąžinimo išlaidos tenka pirkėjui. Prekės grąžinimo kaina yra aukštesnė pristatymo į paštomatą kainai, kadangi kurjeriai gražinamas prekes pristato siuntėjo adresu (tai kurjerių tarnybos politika). Gražinimo iš paštomato kaina yra 4,50€.